DIAL CARE

Η DIAL CARE δραστηριοποιείται από το 2006 στον χώρο αφενός των τηλεφωνικών υπηρεσιών (call center) και αφετέρου  της δημιουργίας και διαχείρισης υπηρεσιών και προϊόντων Υγείας, λειτουργώντας σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.

Έχει δημιουργηθεί από μία ομάδα ανθρώπων με πολυετή εμπειρία στον χώρο των call centers και τον χώρο των υπηρεσιών Υγείας, με εξειδίκευση στη δημιουργία και  διαχείριση συστημάτων Υγείας (δίκτυα ιατρών, Διαγνωστικών κέντρων, Νοσηλευτικών ιδρυμάτων), καθώς και συντονισμού ιατρικών υπηρεσιών και ασφαλιστικών προγραμμάτων Υγείας.

Για την παροχή των παραπάνω υπηρεσιών, η DIAL CARE, συνεργάζεται άμεσα ή έμμεσα με ασφαλιστικές εταιρείες, οργανισμούς και τράπεζες, Διαγνωστικά κέντρα, Νοσηλευτικά ιδρύματα και ιδιώτες ιατρούς όλων των ιατρικών ειδικοτήτων.

Η DIAL CARE στα πλαίσια της συνεχούς προσπάθειάς της για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών Υγείας προς όλους τους ενδιαφερόμενους, έχει προχωρήσει σε αναδιάρθρωση και εκσυγχρονισμό των ιατρικών δικτύων, με στόχο αφενός την άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων ατόμων και αφετέρου τη δημιουργία ενός σύγχρονου πλαισίου συνεργασίας με τους συνεργάτες-ιατρικούς παρόχους  των δικτύων Υγείας.

Για την επιτυχή υλοποίηση όλων των παραπάνω, η DIAL CARE έχει λάβει πιστοποιήσεις ISO, άρα κάθε βαθμίδα των εργασιών είναι πιστοποιημένη με βάση την αυστηρή μεθοδολογία και ποιοτικό έλεγχό μας και υποστηρίζεται από κατάλληλα έγγραφα και διαδικασίες με τα οποία διασφαλίζονται τα παρακάτω:

 

  • ISO 9001:2008 – ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ    

Το ISO9001 είναι το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο για την διασφάλιση ποιότητας και της ποιοτικής διαχείρισης επιχειρήσεων. Εφαρμόζεται στις διαδικασίες που παράγουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει ένας οργανισμός ώστε το τελικό προϊόν/υπηρεσίες να εξασφαλίζουν την ικανοποίηση των πελατών.

 

  • ISO 27001:2005 – ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ   

Το ISO 27001 είναι το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο για τη διασφάλιση της ασφάλειας των πληροφοριών με όποιον τρόπο και αν αυτές τηρούνται. Οποιαδήποτε μορφή και αν έχουν οι πληροφορίες, με οποιοδήποτε τρόπο και αν αυτές διαμοιράζονται ή αποθηκεύονται, διασφαλίζεται η επαρκής προστασία αυτών και συμπεριλαμβάνει τη διατήρηση εμπιστευτικότητας, ακεραιότητας και διαθεσιμότητάς τους.

Η DIAL CARE διαθέτει ό,τι πιο άρτιο υπάρχει σήμερα σε τεχνολογική υποδομή: τηλεφωνία, hardware, ειδικά αναπτυγμένο custom CRM software, καθώς και συστήματα contingency.

 

 Οι βασικές αξίες μας είναι:

  • Ο σεβασμός όλων όσων συνεργάζονται μαζί μας
  • Η ποιότητα και η αποδοτικότητα σε ότι κάνουμε
  • Η ομαδική εργασία, η συνέργεια και η συνεργασία
  • Η αμεροληψία και η ακεραιότητα κατά την παροχή των υπηρεσιών μας
  • Η συνεχής μάθηση και βελτίωση

Οι αντικειμενικοί στόχοι μας είναι:

  • Η πιστή τήρηση όλων των προβλεπόμενων διαδικασιών
  • Η πλήρης κάλυψη και ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών μας
  • Η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουμε
  • Η αναβάθμιση και δημιουργία νέων υπηρεσιών και λύσεων για τους πελάτες μας
  • Η συνεχής βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας μας.

Ποιοτικός έλεγχος των παρεχόμενων ιατρικών υπηρεσιών

Στην DIALCARE λειτουργεί διαδικασία δειγματοληπτικού ελέγχου των υπηρεσιών υγείας με τηλεφωνική συμπλήρωση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου από ασφαλισμένους που έχουν κάνει χρήση των υπηρεσιών Υγείας, τα αποτελέσματα του οποίου δημιουργούν δείκτες αξιολόγησης για τους ιατρικούς παρόχους που συμμετέχουν στα δίκτυα Υγείας.